The Commando
En DEA-agent med posttraumatiskt stressyndrom kommer hem efter ett misslyckat uppdrag och måste nu skydda sin familj från en heminvasion efter att en nyligen frigiven brottsling och hans kumpaner kommer för att hämta de miljoner dollar som de har gömt i agentens hem.