The Covenant
Efter att hennes man och dotter tragiskt dött, återvänder Sarah Doyle till sitt barndomshem med sin världsfrånvända bror, Richard. Det tar inte lång tid förrän hon börjar uppleva övernaturliga fenomen som tycks komma från en våldsam och ond natur.