Lovely Molly
Av regissören till The Blair Witch Project och producenten till The Lord of the Rings - Märkt av flera års missbruk har Molly äntligen blivit ren och kommit på fötter. Tillsammans med sin make återvänder hon till den rymliga gård där hon växte upp men väcks redan första natten av oförklarliga oväsen. När maken tvingas ut på vägarna med jobbet lämnas Molly kvar ensam med en otäck känsla av att något söker sig allt närmare, något som vill henne illa. Är hotet verkligt eller bara inbillning? Hon slår på en videokamera för att ta reda på sanningen.