The Curse of La Llorona
La Llorona smyger runt om nätterna och skrämmer i 1970-talets Los Angeles. En socialarbetare struntar i varningarna om en mamma misstänkt för att ha utsatt barn för fara – och dras med sina egna barn in i ett skrämmande, övernaturligt rike.