The Death of Superman och Reign of the Supermen finns nu sammanslagna i en två timmar lång tecknad långfilm. Se den skoningslösa kampen mellan Justice League och en ostoppbar utomjordisk styrka känd som Doomsday, en strid som endast Superman kan sätta stopp för och som för alltid förändrar Metropolis.