The Dilemma
Vince Vaughn (The Break-Up) och Kevin James (Grownups) spelar huvudrollerna i denna sanslösa och stjärnspäckade komedi från den Oscarbelönade regissören Ron Howard (Da Vinci-koden) om en man som får uppleva att sanningen ibland kan göra ont. När Ronny (Vaughn) får se sin bäste vän Nicks (James) fru kyssa en annan man, beslutar han sig för att själv utreda saken.