Drinking buddies
Kate (Olivia Wilde) och Luke (Jake Johnson) jobbar tillsammans på ett bryggeri. De är vänner, och ibland känns det som om vänskapen kan leda till något mer. Men Kate är tillsammans med Chris (Ron Livingston), Luke är ihop med Jill (Anna Kendrick) och Jill vill veta om Luke är redo för att gifta sig. Den frågan besvaras lätt efter att Luke och Kate plötsligt befinner sig ensamma en helg. Drinking Buddies är skriven och regisserad av Joe Swanberg, och i rollerna ser vi Olivia Wilde, Jake Johnson, Anna Kendrick, och Ron Livingston.