The Exam
Rojin är en hjärtekrossad ung kvinna som lider av depression efter att hennes fästman försvunnit, som nu förbereder sig för antagningsprovet till universitetet. Om hon misslyckas kommer hennes far att tvinga henne att gifta sig.