The Express
Den amerikanske fotbollsspelaren och collegehjälten Ernie Davis blir mot alla odds blev den förste afroamerikanske spelaren att vinna den ärofyllda Heisman Trophy. Med hjälp av coach Schwartzwalder överskred Davies till synes oövervinnerliga hinder.