The Gathering
I åratal ägnade sig den hårt drivne Adam Thornton åt affärer. Hans familj? Det fanns tid för dem senare. Den tiden har kommit för Adam. Han har bara veckor kvar att leva. Familjen har för länge sedan lämnat honom och spritts över hela kontinenten. Så Adam försöker ordna en julåterförening men inte ens julmirakel kan vara mirakulösa nog för att läka långvariga känslomässiga sår. Edward Asner spelar Adam och Maureen Stapleton är hans fjärmade fru Kate i en älskad julklassisker som hyllar förlåtelse och den stora gåvan som är familjens kärlek.