The Good Traitor
När Danmarks regering kapitulerar efter Nazitysklands invasion lanserar den världsvane våghalsige Henrik Kauffmann, Danmarks ambassadör i USA, en upprorisk plan för att besegra Hitler och ge det danska folket friheten tillbaka.