The Gorge
Två topptränade agenter (Anya Taylor-Joy och Miles Teller) kommer varandra nära på avstånd efter att ha fått i uppdrag att vakta olika sidor av en mystisk klyfta. När ondskan under dem kryper fram måste de samarbeta för att överleva det som finns däri.