Hackerkrigen
Hackerkrigen tar med dig till frontlinjerna i ett slag med höga insatser, som avgör internets, frihetens och privatlivets öde. Hackerkrigen berättar om det anarkistiska trollet och provokatören Andrew “weev” Auernheimer, underbarnet och hackerhjälten Jeremy Hammond, och uppviglaren och vakthundsjournalisten Barrett Browns — tre unika personligheter vars individuella sökande efter att avslöja imperiums hemligheter försatte dem på kollisionskurs med dunkla bolag, FBI och det yttersta förräderiet från en av deras egna.