The Hit List
Har du någonsin velat ge igen på chefen som motarbetat dig? Frun som bedragit dig? Eller vännen som lurat dig? En kväll möter den misslyckade affärsmannen Allan Campbell (Cole Hauser) den mystiska främlingen Jonas Arbor (Cuba Gooding Jr.) som påstår att han är professionell lönnmördare. Jonas erbjuder sig att gratis röja fem personer ur vägen åt Allan som är övertygad om att det hela är ett dåligt skämt, skriver ner sin egen privata dödslista. Nästa dag hittas några av personerna på listan mördade och alla bevis pekar mot Allan. Med polisen i hälarna och med det värsta av samveten måste Allan nu i en kamp mot klockan försöka stoppa morden han själv satt igång. Hämnden har alltid ett pris.