Maktens män
En politisk dramathriller som följer den unga och idealistiska pressekreteraren Stephen Meyers under en intensiv presidentkampanj. När han dras in i ett nät av intriger, svek och maktspel så tvingas Stephen konfrontera sina egna ambitioner och moraliska gränser. Regi: George Clooney. I rollerna: Ryan Gosling, George Clooney, Philip Seymour Hoffman, Paul Giamatti, Evan Rachel Wood, Marisa Tomei m.fl. (The Ides of March)