The Infallibles
När ett gäng rånare orsakar kaos i Paris och förödmjukar polisen, tar inrikesministern in ny personal för utredningen: Alia från Marseille, hetlevrad och ohanterlig och Hugo från Paris, en noggrann toppstudent. Kort sagt, de har all anledning att hata varandra. Men kan denna påtvingade allians leda till något bra?