The pizzagate massacre
En mörk, social satir inspirerad av den verkliga konspirationsteorin som kallas Pizzagate. En amatörjournalist och en högerextrem milisman går samman för att avslöja den hemska sanningen bakom ryktena om sexkulter, en pizzeria och ödlemänniskor.