The Return of Tanya Tucker Featuring Brandi Carlile
Den banbrytande, grymma countrymusiklegenden Tanya Tucker trotsade normerna för hur en kvinna inom countrymusiken skulle bete sig. Decennier senare, när Tanya försvann från rampljuset, tog den stigande americana-musikstjärnan Brandi Carlile på sig att skriva ett helt album för sin hjälte baserat på Tanyas extraordinära liv, vilket gav upphov till den största comebacken i countrymusikens...