The Shining Hour
Crawford spelar den vackra revyflickan Olivia Riley som just har anlänt till sin fästman Henrys (Melvyn Douglas) välbeställda släktgård. Saker och ting hettar till när Henrys bror David (Robert Young) också faller för Olivia - och hon för honom. Mitt i allt hamnar Henrys och Davids syster Hannah (Fay Bainter), som svär att stoppa Olivia innan hon splittrar hela familjen.