Sound of Music
En hjärtevärmande berättelse, baserad på en sann historia, som blivit den mest populära familjefilmen någonsin. Julie Andrews lyser upp rollen som Maria, den livfulla unga kvinnan som lämnar klostret för att bli guvernant åt kapten Trapps sju barn. Han är en enväldig änkeman vars stränga regler inte tillåter något utrymme för musik och skratt. En tidlös klassiker med några av världens mest älskade sånger.