The Thicket
När den hårdkokta prisjägaren Reginald Jones rekryteras av en desperat man för att spåra upp en hänsynslös mördare som går under namnet Cut Throat Bill, samlar han ihop ett gäng osannolika hjältar för att hjälpa till med uppgiften.