The Third Guest
Den tyske regissören Malte Wirtz senaste oberoende produktion, THE THIRD GUEST, förflyttar publiken in i en spännande atmosfär som blandar klassisk skräck med subtila parodiska inslag. Det unga paret Eva och Arthur, spelade av Merle Peters-Moorhouse och Tim-Fabian Hoffmann, bestämmer sig för att fly vardagens stress och bokar in en helg på ett nedgånget vandrarhem.