The time capsule
I en nära framtid har Jack precis förlorat i valet och flyr undan till familjens sommarstuga tillsammans med sin fru. Deras semester störs av att hans första kärlek kommer tillbaka från en 20-årig rymdresa, utan att ha åldras en dag.