The Waterboy
Adam Sandler är "Vattenpojken - Water Boy" i fotbollslaget i college. Coachen (Henry Winkler) upptäcker hans enorma talang att tackla spelare som är mycket större än han själv. Vattenpojken blir snart den nya stjärnspelaren i laget. Något som hans överbeskyddande mamma inte gillar..