Chad Powers
Russ Holliday, en gång ett hett quarterbacklöfte, sabbade sin fotbollskarriär. Nu, år senare, dyker han upp på South Georgia Catfish, maskerad som den unge Chad Powers, redo för en andra chans.
Andra halvlek mot Ole Miss och det ser mörkt ut för Catfish. Bänkade och frustrerade slår Chad och Ricky sina kloka huvuden ihop för att rädda dagen.
Inför bortamatchen i Knoxville smyger Russ och Danny ut från hotellet för ett riskabelt uppdrag i fiendens territorium.
5-0 och superstjärnan Chad Powers ska vara med på College Gameday. Kan det gå fel?