The Woods
The Woods är en psykologisk skräckhistoria som börjar när en försummad tonåring vid namn Heather (Agnes Bruckner) släpps av sina föräldrar på en avlägsen internatskola för flickor djupt inne i skogen. Övervakad av den ondskefulla rektorn ms Traverse (Patricia Clarkson) och hennes personal plågas Heather av sina klasskamrater och vill desperat återvända hem.