The Curse Of Robert
En student som har det tufft ekonomiskt börjar jobba nattskiftet på ett museum för att dryga ut kassan. Efter några nätter börjar han misstänka att en otrevlig vintage docka som heter Robert som visas på en av museets befintliga utställningar faktiskt lever. På nätterna börjar han att leva om och skapar totalt kaos.