This Time Next Year
Födda samtidigt och på samma sjukhus – i London på nyårsdagen – men till vitt skilda liv. Minnie och Quinn vet ingenting om varandra, men när de möts trettio år senare på nyårsafton i New York är det som om ödet fört dem samman.