Three Day Millionaire
En skränig komedi om ett gäng unga fiskare från Grimsbys regndränkta hamn i norra England, som måste genomföra sitt livs kupp för att rädda staden. Glöm Oceans 11, och gör er redo för Grimsbys 4.