Sanningen om Titanic
Förlisningen av RMS Titanic förblir en av de mest oväntade och mystiska tragedierna av människan kontra naturen i mannaminne. När vi markerar hundraårsminnet den 15 april 2012, kommer den här sändningen att avslöja och förklara förvånande saknade pusselbitar i vår kunskap om den ökända förlisningen och efterföljande dödsfall. För de som trodde att de visste vad som hände, kommer den här filmen att bevisa att det kanske ligger mer bakom historien än de senaste hundra åren har antytt.