Tom Hanks: The Nomad
Från en ödmjuk början till en aspirerande skådespelare till att vara några av världens mest ikoniska och anmärkningsvärda karaktärer. Han har fått ett rykte som "Amerikas trevliga kille", "Allmänheten" och en nomad inom konsten. Men vi alla känner honom ... som Tom Hanks.