Tomorrowland: A world beyond
Disney presenterar den tvåfaldiga Oscarsvinnaren Brad Birds "Tomorrowland: A World Beyond", ett spännande mysterieäventyr med Oscarsbelönade George Clooney i huvudrollen. Det desillusionerade före detta underbarnet Frank (Clooney) och den glada, optimistiska tonåringen Casey (Britt Robertsson) som är sprickfärdig av vetgitighet, är sammanlänkade av ett gemensamt öde. De ger sig ut på ett farligt uppdrag för att avslöja det som döljer sig någonstans i tid och rum på den gåtfulla plats som kallas "Tomorrowland". Det de måste göra där förändrar världen - och dem själva - för alltid.