Toy Story Terror!
Det som börjar som en rolig bilutflykt för ”Toy Story”-gänget förvandlas till något mycket mer skrämmande när man tvingas stanna på ett motell vid vägen. Plötsligt är en av leksakerna försvunnen och de andra kastas in i ett mystiskt äventyr där de alla hotas att drabbas av samma öde.