Träskmannen
Louis Jourdan, Adrienne Barbeau och Ray Wise spelar huvudrollerna i denna klassiker om en vetenskapsman som förvandlas till "träskman", en superhjälte till hälften människa, till hälften växt, som gör allt för att skydda den vackra Barbeau och besegra den ondskefulla Jourdan!