Trial & Air
År 2006 utmanar Storm Show normerna med sin sjätte film och fångar det episka snöfallet i Jackson Hole. Toppklassiga skidåkare svävar genom Teton Range och visar innovativa himmelska bilder - tandemparagliding ett decennium före drönarna. Upplev Matt Combs våghalsiga 300-fots ski-BASE-hopp, undkommer snöskredet med knapp marginal. Vinnare av Cold Smoke Awards 2006.