Vändkors: Aldrig Nog
Drömmar i rörelse. Följ hardcore-rockbandet från Baltimore, Vändkors, när de söker efter mening i vidderna mellan stillhet och kaos. Vändkors: Aldrig Nog är ett visuellt album med 14 låtar och en resa in i kärnan av deras sound.