Turtle Beach
Reportern Judith Wilkes lämnar sin man och sina två söner i Sydney för att åka till Malaysia och täcka en story om det vietnamesiska båtfolket. Hon blir romantiskt involverad med Kanan och vän med Minou Hobday, som regelbundet håller vakt vid "Turtle Beach" där flyktingarna försöker komma i land i hemlighet, i hopp om att hennes egna barn en dag kommer. En natt följer Judith med Minou och...