Under Damaskus himmel
En grupp unga syriska kvinnor ger sig in i ett radikalt projekt: att sätta upp en pjäs som blottlägger den kvinnofientliga kultur och de sexuella övergrepp som i generationer har förstört kvinnornas liv i deras land.