Undeserved
Dawn är redo att avsluta gymnasiet när hennes försummande, festälskande mamma tragiskt omkommer, vilket tvingar Dawn att flytta till sin moster Jamie, som tillsammans med sin man Willem driver en kyrka. Inte långt efter ankomsten går allt fruktansvärt fel och Dawn rymmer. När moster Jamie inser att hemmet inte var den trygga fristad hon trodde, ger hon sig ut på en modig sökinsats efter Dawn.