Viking Siege
Under en vild härjarnatt ger sig ett gäng hämndlystna kvinnor ut för att attackera ett kloster fullt av korrupta munkar, som sålt deras älskade som slavar. Men deras plan går i stöpet när ett vikingaband dyker upp med en hel armé elaka, trädliknande demoner i följetåg.