Vision Quest
Matthew Modine och Linda Fiorentino medverkar i den här utvecklingshistorien om den ömsinte men ambitiöse 18-årige Washington-studenten Louden Swain (Modine) som sätter två mål för sig själv som ingen verkar vilja stötta honom med. Det första är att bli den bäste brottaren i hela staten, något som hans pappa anser vara omöjligt för honom, och det andra är att vinna en ung dagdrivare vid namn Carlas (Fiorentino) hjärta.