Wanted
Wesley Gibson (James McAvoy) är en hypokondrisk kontorsslav, med en chef som förödmjukar honom och en flickvän som är otrogen. Hans liv är hopplöst. Men när Wes upptäcker att hans försvunne far blivit brutalt mördad, tvingas han in I en hemlig organisation av lönnmördare som kallar sig Brödraskapet.