Was Tun
När Michael Kranz såg en dokumentärfilm som innehöll en intervju med en ung flicka som tvingats in i prostitution ställde han sig frågan: "Vad kan man göra?" Han reste till Bangladesh och började leta efter flickan. En film som är både självkritisk och samhällskritisk, om viljan att åtminstone göra något och inte ge efter för orättvisorna i denna värld.