We burn like this
När 22-åriga Rae, en ättling till överlevande från Förintelsen, blir måltavla av nynazister i Billings, Montana, blir hennes förfäders trauma verkligt. När antisemitismen fortsätter att öka i samhället följer vi Rae på hennes resa för att förlåta sig själv, sin mamma och den trasiga världen. Inspirerat av sanna händelser visar detta de ärvda effekterna av historiska trauman och styrkan i överlevnad och helande.