Wedding Ringer
Skattejuristen Doug Harris ska gifta sig med sin fästmö Gretchen Palmer. Doug har dock inga vänner och vänder sig till Jimmy Callahans företag Best Man Inc. för att hyra en best man och ett gäng vänner som ska ordna en svensexa för honom. Jimmy samlar ihop en brokig skara män som griper sig an uppgiften.