Ride Along 2
Ben är en nyutexaminerad polisaspirant som har siktet inställt på att bli kriminalinspektör, precis som sin blivande svåger. Men James tror inte att Ben har det som krävs. Trots sina farhågor tar han med sig Ben för att följa upp en ledtråd till ett fall i Miami.