Wedding Wonderland
Veckan innan det lyckliga paret Hallie och Lucas ska gifta sig blossar ett familjegräl upp. Plötsligt är deras planer för ett drömbröllop i tropikerna hotade och de måste tänka om. Kan de få det bröllop de alltid drömt om i ett vinterlandskap istället?