Welcome the Stranger
Alice anländer oanmäld till sin frånskilda bror Ethan hus i ett försök att förena, men bisarra syner, återkomsten av hans märkliga flickvän, Alices paranoia och misstänksamhet tvingar syskonen att klamra sig fast vid verkligheten.