Wes Craven's New Nightmare
Regissören och manusförfattaren Wes Craven (Scream 1, 2 och 3) återvänder till de mörkaste skuggorna på Elm Street med den här nervkittlande berättelsen och återföreningen av de första Nightmare-stjärnorna Robert Englund, Heather Langenkamp och John Saxon. "Verkliga" Freddy invaderar världen med dödliga resultat. Men oroa er inte Freddy-fans. Det är ju bara film … eller?