While We're Young
En dramakomedi om Josh och Cornelia, ett 40-årskrisande par i New York som har accepterat att de kanske inte kan få barn tillsammans. När de lär känna det unga hipsterparet Jamie och Darby överger de snart sina gamla bekanta och låter sig istället uppfyllas av sina nya vänners hämningslösa spontanitet och äventyrslust. Plötsligt verkar Josh och Cornelia ha hittat en väg tillbaka till ungdomen, men är det verkligen så enkelt? Regi: Noah Baumbach. I rollerna: Ben Stiller, Naomi Watts, Adam Driver, Amanda Seyfried, Charles Grodin, Brady Corbet m.fl.